tisdag, september 26, 2006

Krigskrönikan ännu mer på hugget!

Jag lovar, jag lovar! Det var absolut inte meningen att locka ut Thomas Lindström på nätet igen, något som han inte ens ville själv. Jag börjar själv känna mig på hugget, men har fått stränga order från krönikören att ligga lågt. Han menar att ju längre vi väntar på att Johan Larsson - Bloggar.se bla.bla. - låter bli att reparera misstaget med att spärra mina bloggar, ju hårdare kommer monopolisten att slå sig när han väl landar. Grymt, sa grisen.

Vidare har krigskrönikören bett mig att tala om att det under dagen kommer att komma en massa godsaker från något som heter Listan för Mediekritik och att hänvisa alla som är intresserade av fakta att hålla koll på

Krigskrönikan 2006

Andra bloggar om , , , , , och

Inga kommentarer: