tisdag, september 19, 2006

louisep: Nej, blockering, d.v.s. även förbud att läsa

För att svara på inlägget louisep: Mer Liberal Debatt? alltså. Det var en IP-blockering så att jag inte ens kan LÄSA denna liberala blogg som hyllar yttrandefrihet. Herr krigskrönikör har tydligen tröttnat på att bli indragen i dessa liberalers smutskastning och postat följande på louisep.com:

Thomas - Krigskrönikan (gäst)  19/09/2006 - 09:46   

louisep och Fredrik:

Jag är rent ut sagt jävligt trött på era fasoner och detta sedan lång tid tillbaka. Sluta med att dra in mig istället för att diskutera i sak med bloggen om självantändning (fp/lib). Om ni inte lägger av så kommer jag kanske rent av att lägga ut allt material som jag har om er igen.

Det skall bli intressant att se hur länge denna kommentar får stå kvar! Sådan är tydligen Liberalismen enligt louisep: censur och förbud att läsa.

Inga kommentarer: