måndag, september 25, 2006

Krigskrönikans Vendetta?

Ja, jag vet, precis som alla andra som läst krönikan genom åren den fanns på nätet, att krönikör Lindström överlåter åt Federleys avgudade IDF att stå för V som i Vedergällning, men eftersom V for Vendetta är en rysligt bra film så hoppas jag att Thomas förlåter titeln på denna bloggning. Följ alltså noga vad som just nu händer på

Krigskrönikan 2006

Jag har inte haft tid att kolla ännu om Johan Larsson fortsätter med sin tokiga blockering av mina tre bloggar - d.v.s förutom denna även demokratibloggen och yttrandefrihet under alliansen - och då givetvis även Krigskrönikan, men jag fortsätter med min lilla kampanj att posta då och då för att mjuka upp Johan, så att säga. I övrigt så ser jag mitt tidsbegränsade uppdrag - att berätta om Oskoreigate - som avslutat. Därför tackar jag för visat intresse. Och givetvis bugar jag även åt krönikör Lindström som gav mig tipset och materialet!

Andra bloggar om , , , , , , och

Inga kommentarer: